Bienvenue dans ma vie / Nikki Yanofsky 2010

Bienvenue dans ma vie
Tout est brillant ici
It's warm inside
My door is open wide
Don't stand outside

You can see from far away
It's the kind of place you'd like to stay
Kick off your shoes
Forget your strife

There's a light on in the hall
Leading to a place
Where you can fall and rest your head
Close your eyes

Welcome to my life
Everything is full of life
Il fait gris dehors
Ne t'inquiète pas mon amour
Plein de couleurs dans mon coeur

You can see from far away
It's the kind of place you'd like to stay
Kick off your shoes
Forget your strife

There's a light on in the hall
Leading to a place
Where you can fall and rest your head
Close your eyes

Welcome to my life

歡迎來到我的生活

歡迎來到我的生活
這兒一切都閃閃發光
裡頭很溫暖
我的門大大開著
別站在外面

你遠遠就可看出
這是你想停留的地方
甩下鞋子
忘掉紛擾

廳裡有盞明燈
引領你去一個地方
在那裡你可以躺下讓腦袋放鬆
閉上眼睛

歡迎來到我的生活
這兒萬物皆生氣勃勃
即使外面是陰天
我心愛的別擔心
我心裡滿是繽紛色彩

你遠遠就可看出
這是你想停留的地方
甩下鞋子
忘掉紛擾

廳裡有盞明燈
引領你去一個地方
在那裡你可以躺下讓腦袋放鬆
閉上眼睛

歡迎來到我的生活

 

 


 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 歐洋 的頭像
    歐洋

    九月的春天 - On connaît la chanson

    歐洋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()